Da u sgiò Wangli di MONOLISA CERAMICS
Fighjendu in daretu à i millaie d'anni distoria di u sviluppu di a ceramica cinese, I 40 anni dapoi chì u Gruppu Fo Tao hà introduttu a prima linea di pruduzzione di piastrelle di muru è di pavimentu smaltate à culori cumpletamente automatica da l'Italia in u 1983 sò senza dubbitu u culmine di l'industria ceramica.
A tendenza generale di u mondu, a vasta zuppa, l'ascesa è a caduta, l'imprevedibile. In u torrente di grandi cambiamenti chì ùn sò stati scontru dapoi un seculu, l'industria ceramica si trova di fronte à una grande era di fissione è di ristrutturazione industriale. Hè in questu cuntestu è nodu chìCunferenza di Ceramica 2022, urganizatu da Ceramics Information, hà stabilitu u so tema cum'è "Ricapì a Ceramica".
Questu hè un tema pesante è di grande altezza strategica. Dopu à a riforma è l'apertura, a nova generazione di ceramica, assai persone anu fattu ceramica per tutta a vita, è in u 2022, si trovanu sempre menu capaci di ghjucà à a ceramica è di capisce l'industria.
In questu mumentu, l'industria hè di fronte à una grande pressione è sfide in a trasfurmazione è a migliurazione. È avemu veramente bisognu di piantà, calmà, è ricunnosce è pensà à sta industria——
"Quale sò eiu ? D'induve sò ? Induve vogliu andà ?"
Fighjendu u sviluppu di l'ultimi 40 anni, u sviluppu vigorosu di l'industria immubiliaria cinese purtatu da l'urbanizazione è l'adesione di a Cina à l'OMC sò senza dubbitu i più grandi dividendi di u mercatu. U primu hà fattu chì l'industria ceramica cinese mantene una tendenza di crescita à duie cifre per decennii, è u cunsumu di piastrelle di ceramica per capita hè u primu in u mondu, u secondu face di a Cina una fabbrica mundiale, mentre introduce un gran numeru di tecnulugie avanzate internaziunali, hà ancu fattu chì a Cina dumini u tronu di i paesi esportatori di piastrelle di ceramica di u mondu per parechji anni.
Zhang Ruimin hà dettu chì ùn ci sò micca imprese di successu, solu l'imprese di l'epica. In l'ultimi decennii, l'industria di a ceramica hè stata piena di alti è bassi. Infine, hè statu furmatu un mudellu di mercatu di più di dece zone di pruduzzione, quasi mille imprese ceramiche è millaie di marche. À u listessu tempu, sò emerse un gran numeru di zone di pruduzzione brillanti, imprese eccellenti è marche ben cunnisciute.
Sè ste zone di pruduzzione, imprese è marche ponu ottene qualchì successu, ancu s'elle sò inseparabili da l'sforzi di fattori sughjettivi, a ragione principale hè chì ste zone di pruduzzione, imprese è marche si cunformanu solu à a tendenza di i tempi è stanu à l'avanguardia di u mercatu.
Tuttavia, u tempu hè cambiatu. Cù i rapidi cambiamenti in l'ambiente esternu, l'industria ceramica in u 2022 si trova di fronte à sfide gravi senza precedenti.
Fda a perspettiva di l'offerta è di a dumanda di prudutti,A sovracapacità hè seria, in particulare in u 2022, u tassu d'apertura di u fornu in alcune zone di pruduzzione hè menu di 50%, è un gran numeru di capacità di pruduzzione hè di fronte à a crisa di eliminazione;
Da u puntu di vista di i metudi di pruduzzione, a pruduzzione di prudutti di piastrelle di ceramica si sposta da a meccanizazione è l'automatizazione passata à a digitalizazione è l'intelligenza, è parechje zone di pruduzzione è imprese ùn sò micca capaci di risponde à i requisiti di trasfurmazione è di mudernizazione;
Da a perspettiva di u marketing, l'industria si sposta da l'era di a fabbrica passata è l'era di u produttu à l'era di l'utente, è u focu di l'operazione di l'impresa ùn hè micca solu i prudutti, e tecnulugie è e marche, ma per scopre i punti di dulore di u mercatu è puntà à i bisogni di i clienti;
Da u puntu di vista di u ciclu industriale, l'industria ceramica, chì hà cunnisciutu u periodu embrionale, u periodu di crescita è u periodu maturu, hè attualmente in a rampa di u periodu di declinu, è a strada in giù per a muntagna hè ovviamente più difficiule chè a strada in cima à a muntagna.
Da a crescita à u sviluppu,da l'incrementu di e scorte, da l'espansione à a cuntrazione, da a prufittazione à u picculu prufittu, da l'introduzione è a digestione à l'innuvazione indipendente, da a fabbrica mundiale à a fabricazione intelligente di a Cina,L'industria ceramica di a Cinahè digià entratu in a seconda metà. Tranquillamente, l'ambiente esternu è a logica sottustante di u sviluppu di l'industria anu subitu un'inversione fundamentale.
In una tale situazione, a struttura, u layout è l'ecologia di tutta l'industria devenu esse ripianificate è adattate, è e cusiddette marche, prudutti, prezzi, canali è servizii di u mercatu devenu esse ridefiniti è divisi, affinchì l'industria ceramica possi vultà à a so intenzione originale è vultà à a so origine, in modu da esplorà un percorsu di sviluppu per a rinascita di l'industria da a so propria lege di sviluppu.
Attualmente, a più grande crisa chì affrunta l'industria ceramica hè a pressione causata da a diminuzione di a dumanda di u mercatu. Ch'ella sia immubiliare o esportazione, ch'ella sia circulazione interna o circulazione esterna, hè difficiule d'avè una risposta efficace à cortu termine. E cunsequenze dirette di a diminuzione di a dumanda sò a sovracapacità, l'implicazione di l'industria, a chjusura di u fornu è e restrizioni di pruduzzione, i licenziamenti è i tagli di salariu... Questa hè una spezia di crisa di crollu di muntagna innevata, chì implica tuttu u corpu, un gran numeru d'imprese ceramiche, marche è persone di ceramica, destinate à esse inghjuttite è abbandunate da a trasfurmazione industriale di quest'epoca.
A ceramica hè l'arte di a terra è di u focu,destinatu à un cunsumu stupente di risorse è energia. Oghje, quandu e risorse mundiali sò esaurite è u saccheghju energeticu infuria, l'industria ceramica hè destinata à esse una industria di sviluppu à grande scala è sustenibile impussibile, è hè inevitabile chì a capacità di pruduzzione di bassa gamma, fabbriche, imprese è marche saranu eliminate. À u listessu tempu, l'onda di verde, digitalizazione è intelligenza hà messu in avanti esigenze più elevate per l'industria ceramica, è l'imprese è e zone di pruduzzione chì ùn ponu micca francà a so soglia sò ancu di fronte à a crisa di esse fora.
Inoltre, cù u rapidu sviluppu di a scienza è di a tecnulugia, a ceramica, un anticu materiale di decorazione di l'edifizii, si trova di fronte à una seria di sfide severe di novi materiali. Ancu s'è i prudutti ceramichi anu una affinità innata cù l'esseri umani, ancu s'è i prudutti ceramichi sò assai superiori à parechji novi materiali decorativi in termini di funzione d'usu è attributi umani, tali novi materiali decorativi stanu gradualmente invadendu a quota di mercatu originale di i prudutti ceramichi cù i so attributi scientifichi è tecnologichi è i vantaghji di scala, bassu costu è alta efficienza. In u tira è molla trà a sustituzione è l'anti-sustituzione per parechji anni, i prudutti ceramichi ùn anu micca occupatu assai vantaghju di mercatu.
Benintesa, ùn ci vole micca à esse troppu pessimisti, credu chì l'industria ceramica deve esse una fonte infinita di l'industria Hengyang, dopu avè vissutu un "climax" di sviluppu industriale di decennii, parechje sperienze di successu passate stanu diventendu u bagagliu di l'attuali avanti. In questu mumentu, avemu bisognu di una vigilanza approfondita è di una riflessione prufonda per curregge u nostru ritmu di prugressu.
Riscoprite a ceramica per un megliu principiu!
Da u puntu di vista di l'abrasivu Xiejin, cuntinuemu à migliurà noi stessi per seguità i passi di u sviluppu di e piastrelle ceramiche.
È avemu sviluppatu più di centinaie di formule per currisponde à e piastrelle è à u smaltu in sviluppu.
Cuntattate avà Xiejin abrasive per più infurmazioni nantu à l'abrasivu.
Data di publicazione: 23 di nuvembre di u 2022