
I materiali muderni per utensili da taglio anu cunnisciutu più di 100 anni di storia di sviluppu da l'acciaio per utensili à u carbonu à l'acciaio per utensili à alta velocità,carburu cementatu, strumentu ceramicuèmateriali di strumenti superduriIn a seconda metà di u XVIII seculu, u materiale originale di l'utensili era principalmente l'acciaio à u carbone per utensili. Perchè à quellu tempu era adupratu cum'è u materiale u più duru chì pudia esse machinatu in utensili da taglio. Tuttavia, per via di a so temperatura di resistenza à u calore assai bassa (sottu à 200 ° C), l'acciaio à u carbone per utensili anu u svantaghju di esse immediatamente è cumpletamente opachi per via di u calore di taglio quandu si taglia à alta velocità, è a gamma di taglio hè limitata. Dunque, aspittemu cun impazienza materiali di utensili chì ponu esse tagliati à alta velocità. U materiale chì emerge per riflette sta aspettativa hè l'acciaio à alta velocità.
L'acciaiu rapidu, cunnisciutu ancu cum'è acciaio frontale, hè statu sviluppatu da scientifichi americani in u 1898. Ùn hè micca tantu chì cuntene menu carbone chè l'acciaiu à strumenti à u carbone, ma chì u tungstenu hè aghjuntu. Per via di u rolu di u carburu di tungstenu duru, a so durezza ùn hè micca ridutta in cundizioni di alta temperatura, è perchè pò esse tagliatu à una velocità assai più alta di a velocità di taglio di l'acciaiu à strumenti à u carbone, hè chjamatu acciaio rapidu. Da u 1900 ~ -1920, hè apparsu l'acciaiu rapidu cù vanadiu è cobaltu, è a so resistenza à u calore hè stata aumentata à 500 ~ 600 ° C. A velocità di taglio di l'acciaiu righjunghje 30 ~ 40 m / min, chì hè aumentata di quasi 6 volte. Da tandu, cù a serializazione di i so elementi custituenti, sò stati furmati acciai rapidi di tungstenu è molibdenu. Hè sempre largamente utilizatu finu à avà. L'emergenza di l'acciaiu rapidu hà causatu una
rivoluzione in a trasfurmazione di u tagliu, migliurendu assai a produttività di u tagliu di i metalli, è richiedendu un cambiamentu cumpletu in a struttura di a macchina utensile per adattassi à i requisiti di prestazione di tagliu di stu novu materiale di l'utensile. L'emergenza è l'ulteriore sviluppu di nuove macchine utensile, à u so tornu, hà purtatu à u sviluppu di migliori materiali per l'utensili, è l'utensili sò stati stimulati è sviluppati. In e nuove cundizioni di a tecnulugia di fabricazione, l'utensili in acciaio à alta velocità anu ancu u prublema di limità a durabilità di l'utensile per via di u calore di tagliu quandu si taglia à alta velocità. Quandu a velocità di tagliu righjunghje i 700 °C, l'acciaio à alta velocità

A punta hè cumpletamente smussata, è à a velocità di taglio sopra à questu valore, hè cumpletamente impussibile di taglià. Di cunsiguenza, sò emersi materiali di strumenti in carburo chì mantenenu una durezza sufficiente in cundizioni di temperatura di taglio più elevate di quelle sopra è ponu esse tagliati à temperature di taglio più elevate.
I materiali morbidi ponu esse tagliati cù materiali duri, è per taglià materiali duri, hè necessariu aduprà materiali chì sò più duri di questu. A sustanza più dura nantu à a Terra in questu mumentu hè u diamante. Ancu s'è i diamanti naturali sò stati scuperti dapoi tantu tempu in natura, è anu una longa storia di utilizalli cum'è strumenti di taglio, i diamanti sintetici sò stati ancu sintetizzati cù successu digià à l'iniziu di l'anni 50 di u XXu seculu, ma u veru usu di i diamanti per fà largamentemateriali di utensili da taglio industrialihè sempre una questione di l'ultimi decennii.

Da una parte, cù u sviluppu di a tecnulugia spaziale muderna è di a tecnulugia aerospaziale, l'usu di materiali d'ingegneria muderna diventa sempre più abbundante, ancu s'è l'acciaiu rapidu miglioratu, u carburo cementatu ènovi materiali per strumenti ceramiciIn u tagliu di pezzi di travagliu tradiziunali, a velocità di tagliu è a produttività di tagliu sò radduppiate o ancu aumentate decine di volte, ma quandu si utilizanu per trasfurmà i materiali sopra menzionati, a durabilità di l'utensile è l'efficienza di tagliu sò sempre assai basse, è a qualità di tagliu hè difficiule da garantisce, qualchì volta ancu incapace di trasfurmà, a necessità di utilizà materiali di strumenti più affilati è più resistenti à l'usura.
D’altronde, cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia mudernafabricazione di macchineè l'industria di trasfurmazione, l'ampia applicazione di macchine utensili automatiche, centri di machinazione à cuntrollu numericu per computer (CNC) è laboratori di machinazione senza pilotu, per migliurà ulteriormente a precisione di trasfurmazione, riduce u tempu di cambiamentu di l'utensili è migliurà l'efficienza di trasfurmazione, ci sò esigenze sempre più urgenti per avè materiali di utensili più durevuli è stabili. In questu casu, l'utensili di diamanti si sò sviluppati rapidamente, è à u listessu tempu, u sviluppu dimateriali di strumenti di diamantihè statu ancu assai prumuvutu.

Materiali di strumenti di diamantianu una seria di proprietà eccellenti, cù una alta precisione di trasfurmazione, una velocità di taglio rapida è una longa durata di serviziu. Per esempiu, l'usu di strumenti Compax (foglia cumposta di diamanti policristallini) pò assicurà a trasfurmazione di decine di migliaia di pezzi di anelli di pistone in lega di siliciu è aluminiu è e so punte di strumenti sò basicamente invariate; A machinazione di longheroni in aluminiu di l'aeromobili cù frese Compax di grande diametru pò ghjunghje à velocità di taglio finu à 3660 m/min; Quessi sò incomparabili à l'utensili di carburo.
Micca solu què, l'usu dimateriali di strumenti di diamantipò ancu allargà u campu di trasfurmazione è cambià a tecnulugia di trasfurmazione tradiziunale. In u passatu, a trasfurmazione di u specchiu pudia aduprà solu u prucessu di macinazione è lucidatura, ma avà micca solu strumenti di diamanti monocristalli naturali, ma ancu in certi casi ponu ancu esse aduprati strumenti cumposti super-duri PDC per un tagliu strettu super-precisu, per ottene a tornitura invece di a macinazione. Cù l'applicazione distrumenti super-duri, certi cuncetti novi sò emersi in u campu di a machinazione, cum'è l'usu di strumenti PDC, a velocità di girata limitante ùn hè più l'utensile ma a macchina utensile, è quandu a velocità di girata supera una certa velocità, a pezza è l'utensile ùn si riscaldanu micca. L'implicazioni di sti cuncetti rivoluzionarii sò prufonde è offrenu prospettive illimitate per l'industria muderna di a machinazione.

Data di publicazione: 02 di nuvembre di u 2022